Hvordan ser et liv fyldt med fordele ud?

Og mange flere overraskelser…


Det er simpelt

1 KR = 1 POINT


Se her hvad du får med vores to medlems niveauer

HVORDAN KOMMER JEG MED I SEPHORA KUNDEKLUB?

Du kan blive medlem af vores kundeklub på mange måder!


- Direkte i din kurv når du afgiver en ordre på Sephora.dk eller i vores Sephora App.

- På din skønhedskonto, efter at du har afgivet din første ordre, i afsnittet "Min konto".

- I alle vores Sephora butikker ved kassen. (Gælder ikke Magasin)

HVORDAN FUNGERER SEPHORAS KUNDEKLUB

Sephoras kundeklub giver dig adgang til en fantastisk verden af ​​skønhed, hvor du får adgang til eksklusive tilbud og andre fordele.


I Sephoras kundeklub er 1 kr. = 1 point. For hver 1800 point, du indsamler, modtager du en Gift Boutique e-mail, hvor du kan vælge en særlig gave!


Fra dit første køb får du Sephora White status. Fra 1800 point opgraderes du til et Sephora Black-kort og belønnes med endnu bedre fordele og tilbud (inklusive fødselsdagsgaver og unikke rabatter).

HVORDAN KAN JEG FORNYE MiT KORT, HVIS JEG HAR MISTET DET?

Hvis du vil forny dit Sephora-kort, skal du besøge en af ​​vores butikker, hvor en af ​​vores skønhedsrådgivere kan lave et nyt kort til dig.


Kontakt kundeservice@sephora.dk hvis du ønsker at overføre point fra dit gamle kort til dit nye kort.

Hvad er forskellen mellem White og Black Card?

Når du opretter en konto i vores kundeklub er du automatisk White medlem. For hver kr. du bruger online eller i vores svenske og danske butikker (gælder ikke Magasin), tjener du 1 point.


Efter at have optjent 1800 point vil du blive opgraderet til et Black Card. Derefter sendes en e-mail med Gift Boutique hvor du kan vælge en særlig gave!

Mit sidste køb vises ikke på min pointbalance, hvad skal jeg gøre?


Gå ikke i panik! De point, du har optjent på dit medlemskort via dine Sephora-køb, vises inden for 72 timer. Eneste betingelse er, at du ved købet har fremvist dit Sephora-kort eller har indtastet dit kortnummer på Sephora.dk.


Hvis ikke det er tilfældet kan du henvende dig direkte til en af vores butikker, forudsat at du medbringer din bon og medlemskortet. Ekspedienten vil herefter have mulighed for at kreditere det tilsvarende antal point. Eller kontakte vores kundeservice på kundeservice@sephora.dk