The Midnight Magic – Fugtende natmaske med anti-age effekt

-
Beskrivelse
Kraftfuld natmaske med cica og hyaluronsyre, der nærer, fugter og regenererer huden i dybden hen over natten, så du vågner op med en sund og strålende hud.
The Midnight Magic udøver sin magi, mens din hud hviler sig. Denne natmaske har en meget tættere, rigere og mere nærende konsistens end den sædvanlige fugtighedscreme. Den efterlader et beskyttende lag på huden, så ultra nærende ingredienser som Centella Asiatica og hyaluronsyre gradvist kan absorberes. Vågn op til en blødere, smidigere og sundere hud!
Har en magisk effekt på huden!
Godt at vide:
Clean Beauty: ingen silikoner - parabener - PEG'er - mikroplast - mineralske olier - formaldehyd - kunstige farvestoffer - sulfater - udtørrende alkohol
Dermatologisk testet og velegnet til alle hudtyper, selv de mest følsomme.
1% til planeten: Yepoda donerer 1% af hver ordre til miljøprojekter.
Øko-design: Dette produkt er pakket i en glasflaske.For at opdage vores Clean at Sephora og Planet Aware at Sephora politikker, klik på her
Naturality : Produkter fremstillet med ingredienser af naturlig oprindelse.
- Anvendelse
- Testresultater
- Yderligere information
- Ingredienser
- Bemærkninger
Yepoda blev grundlagt i april 2020 af Sander Joonyoung og Veronika, som lod sig inspirere på deres regelmæssige rejser til Sydkorea for at besøge familien. Hver gang de kom hjem, havde de K-Beauty-produkter med tilbage til deres venner og familie.
Drevet af ønsket om at gøre koreansk hudpleje mere tilgængelig i Europa og samtidig forblive tro mod deres værdier, har de skabt et unikt koreansk hudplejemærke. Hvert enkelt Yepoda-produkt er kærligt fremstillet i Sydkorea med de fineste aktive stoffer samt naturlige og veganske ingredienser, der tilsammen giver effektive og synlige resultater.
En K-Beauty-rutine, der er designet til at være nem, mere ansvarlig og frem for alt sjov - fordi det først og fremmest skal være en fornøjelse at tage sig af sin hud.


yepoda
The Midnight Magic – Fugtende natmaske med anti-age effekt